Brand New World
Czy żyjemy w huxleyowskim społeczeństwie opartym na manipulacji umysłów, ogłupiającej pop-kulturze oraz nieustającej konsumpcji? Reklama, środki antydepresyjne, telewizja – czy są odpowiednikami proroctw zawartych w Nowym wspaniałym świecie Aldousa Huxley’a? Na takie pytania próbują odpowiedzieć autorzy filmu, a pomagają im w tym najwięksi międzynarodowi znawcy brytyjskiego pisarza i jego twórczości, szwedzcy konsumenci, walijskie dzieci oraz pustelnicy z obu stron Kanału La Manche… Poza tym duża dawka animacji, ulicznego happeningu i dobrej muzyki w wykonaniu londyńskiego artysty Cassetteboy’a. Katarsis dla zmęczonych reklamowymi spotami i telewizją w ogóle – w filmie nie zabraknie rozbitego telewizyjnego odbiornika!
scenariusz: Andrzej Wójcik, Ewan Jones-Morris
zdjęcia: Ewan Jones-Morris
muzyka: Cassetteboy
montaż: Andrzej Wójcik, Ewan Jones-Morris
dźwięk: Ewan Jones-Morris
producent: Andrzej Wójcik