BADANIE ON LINE PUBLICZNOŚCI FESTIWALOWEJ

17 - 10 października | 00:00 - 00:00
BADANIE ON LINE PUBLICZNOŚCI FESTIWALOWEJ

Podczas 43. FPFF w Gdyni zrealizowane zostaną badania publiczności festiwalowej. Ich celem będzie zebranie wiedzy o zachowaniach publiczności w celu stworzenia profili uczestników oraz zaprojektowania strategii komunikacji z widzami i Partnerami Festiwalu. Badani będą dokonywać oceny Festiwalu w różnych aspektach (poziom merytoryczny, organizacja, promocja wydarzenia), jednocześnie porównując go z innymi wydarzeniami kulturalnymi w Polsce. Z analizy wyników badania będą też płynąć wnioski dotyczące sposobu pozyskiwania wiedzy o Festiwalu i oczekiwań związanych z jego kolejnymi edycjami. Badanie umożliwi także sprawdzenie, jakimi motywacjami uczestnictwa kierują się uczestnicy Festiwalu i w jaki sposób organizują swój czas poza festiwalowymi projekcjami.

Badanie trwa od 17 września do 10 października 2018 roku. Raport z badań będzie dostępny jesienią 2018 roku.